[ Terms & Conditions ]

ShawLisa's Terms And Condition (T&C).



(A) Tempahan Pesanan

STRICTLY FOR SERIOUS BUYERS ONLY.

- Tempahan boleh dibuat menerusi :-


1. Laman Facebook (Fan Page ShawLisa) dengan meninggalkan pesanan/messages, atau

2. emel : shawllisa4u@gmail.com, atau


3. SMS : 013-921 3347, atau


4. Online Messaging (YM/GTalk) : shalisalias


- Setiap tempahan mesti disertakan dengan butiran pesanan:-

1. Nama


2. No.Telefon


3. Alamat emel


4. Nama/Kod Item


5. Kuantiti item


6. Alamat Penghantaran (beserta poskod)



Emel : shawllisa4u@gmail.com


GTalk/YM : shalisalias

Telefon/SMS : 013-921 3347



*Senarai harga produk tidak termasuk kos penghantaran, kecuali jika ada tawaran istimewa.



Polisi 'Booking'


1. Booking period adalah selama 3 hari atau tempoh yang dipersetujui oleh ShawLisa dengan pelanggan.


2. Jika tiada bayaran dibuat dlm tempoh yang dipersetujui tanpa sebarang notis, maka deposit anda dikira hangus dan produk akan dibuka semula untuk jualan.


3. Selepas pelanggan membuat bayaran penuh, resit akan dikeluarkan dan produk pesanan akan dihantar ke alamat pelanggan dalam masa 3 hari bekerja melalui kaedah penghantaran yang dinyatakan pelanggan.

4. ShawLisa akan memaklumkan kepada pelanggan sekiranya terdapat masalah dengan stok atau produk.

(B) Pembayaran

- Semua bayaran adalah dalam bentuk TUNAI.

- Pembayaran boleh dibuat secara ATM Transfer / Online Banking / Deposit Tunai ke salah satu akaun berikut:-

a. *MAYBANK


b. *CIMB


*Butiran seperti nombor akaun akan diberikan kepada pelanggan setelah pengesahan tempahan oleh ShawLisa.



- Untuk pembayaran secara online, sila kepilkan slip transaksi (copy & paste) dan untuk pembayaran secara Cash Deposit atau ATM Transfer, sila nyatakan butiran pembayaran ke
alamat emel shawllisa4u@gmail.com.

- Resit akan diberikan kepada pelanggan selepas pengesahan bayaran.

*Pembelian yang telah dibuat tidak boleh ditukar atau dipulangkan.

(C) Penghantaran

- Penghantaran akan dilakukan setelah full payment dibuat oleh pelanggan.

- Pelanggan akan dihubungi melalui emel dan SMS sebelum penghantaran dibuat.

- Penghantaran dibuat menerusi perkhidmatan Pos Ekspress atau Pos Laju (mengikut kuantiti pesanan). Caj/Kos penghantaran dikenakan mengikut kadar/rate yang ditentukan Pos Malaysia.

*Penghantaran dibuat dalam masa 3 hari bekerja setelah pelanggan menerima notification email daripada ShawLisa.

*ShawLisa tidak bertanggungjawab atas delay atau kelewatan perkhidmatan pos. Kami hanya akan memberi pelanggan 'tracking number' untuk pelanggan menyemak status penghantaran oleh pihak Pos Malaysia.



SELAMAT MEMBELI BELAH DI SHAWLISA :))

..Terima Kasih..

 
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »